مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-17سياسي

چشم انتظاری یک هفته ای چارکی ها از صیاد گمشده


مقاومت غزه بار دیگر نشان داد که در مقابل ظالم باید ایستادگی کرد و ظلم پایدار نیست، تنها راه نابودی اسراییل ظالم ایستادگی در مقابل آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام عبدالله کشمیری امام جمعه موقت بخش شیبکوه در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: دنیا منظره ای دل فریب و سر انجامی خطرناک دارد؛ فریب انده و زیبا ست، اما دوامی ندارد، نوری است درحال غروب کردن، سایه ای است نابود شدنی، ستونی است در حال خراب شدن، دنیا چونان اسب چموش  پاهایش را بلند کرده ، سوار را بر زمین میکوبد و با دام های خود آنها را گرفتار می کند.

وی به سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، اشاره کرد و افزود: القاب حضرت زینب کبری سلام الله علیها بی نظیر است مانند صدیقه الصغری، عقیله بنی هاشم، عالمه غیر معلمه، عابده آل علی ، فاضله،کامله،که هر کدام معنای بلندی دارد.

امام جمعه موقت بخش شیبکوه گفت: روز پرستار را به همه پرستاران عرصه بهداشت و درمان خصوصا پرستاران شهرستان بندرلنگه و خاصه بخش شیبکوه تبریک عرض میکنم، نبی مکرم اسلام درباره پرستاری فرمودند، کسی که یک شبانه  روز از بیماری پرستاری کند خداوند او را  با ابراهیم خلیل الله محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده  و درخشان از صراط عبور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری یک هفته ای چارکی ها از صیاد گمشده

چشم انتظاری یک هفته ای چارکی ها از صیاد گمشده