مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-25اقتصادي

برداشت محصول از باغات قطب تولید مرکبات استان کرمان آغاز شد


مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت مرکبات با سطح زیرکشت 13 هزار هکتار باغات شهرستان و تولید حدود 200 هزار تن خبر داد که رتبه اول استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/کرمان مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت مرکبات با سطح زیرکشت 13 هزار هکتار باغات شهرستان و تولید حدود 200 هزار تن خبر داد که رتبه اول استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

ابوالحسن پیرنیا در گفت و گو با ایسنا از آغاز برداشت محصول مرکبات در سطح شهرستان عنبرآباد خبر داد که تا پایان اسفندماه ادامه دارد و گفت: شهرستان عنبرآباد با تولید حدود 200 هزار تن مرکبات در استان کرمان مقام اول را دارد.

وی افزود: حدود 13 هزار هکتار از باغات شهرستان به کاشت محصول مرکبات اختصاص یافته که از کل این سطح، 11 هزار هکتار مثمر است.

پیرنیا ارقام مرکبات را در عنبرآباد متنوع اعلام کرد که بیش از 20 رقم در منطقه تولید می شود و اظهار کرد: ارقام مرکبات شامل انواع لیموترش، لیمو شیرین، پرتقال محلی، والنسیا، انواع نارنگی و گریپ فروت است.

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد زمان برداشت مرکبات را از شهریورماه تا اسفندماه عنوان کرد و گفت: کار برداشت محصول از شهریورماه با ارقام زودرس آغاز شده و با برداشت ارقام دیررس شامل والنسیا و انواع گریپ فروت تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت محصول از باغات قطب تولید مرکبات استان کرمان آغاز شد

برداشت محصول از باغات قطب تولید مرکبات استان کرمان آغاز شد