مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 00:452023-11-03سياسي

نیکزاد: 13 آبان روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران یک روز سرنوشت ساز و فراموش نشدنی است.

- علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، نشانی از انزجار ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی از استکبار جهانی است.

وی با اشاره به شکوه و عظمت راهپیمایی 13 آبان، افزود: مردم دلاور ایران اسلامی با برپایی باشکوه مراسم این روز، نقشه های شوم و جنایات استکبار و ایادی آن را به گوش جهانیان می رسانند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از این روز به عنوان سقوط هیبت استکباری آمریکا نام برد و تاکید کرد: امسال نیز در یوم الله 13 آبان ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی این روز، حماسه ای بس پرشور خلق می کنند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

نیکزاد گفت: مردم همیشه در صحنه اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور باری دیگر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرده و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: 13 آبان روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است

نیکزاد: 13 آبان روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است