مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-26سياسي

مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند


امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه مردم غزه و جهادگران حماس و جهاد اسلامی شوکت رژیم صهیونیستی را شکستند و آن را بی آبرو کردند، گفت: مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه مردم غزه و جهادگران حماس و جهاد اسلامی شوکت رژیم صهیونیستی را شکستند و آن را بی آبرو کردند، گفت: مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه اهل سنت پاوه صبح امروز 4 آبان در چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی برای ملت ایران و سایر ملل، بیداری، آزادی و نجات از سلطه استکبار بود.

این انقلاب برای کسانی که پیامش را شنیدند، خیر و برکت داشت.

وی اضافه کرد: در فروردین سال 58 نیز انقلاب با رأی 98 درصدی مردم تثبیت شد.

با پیروزی انقلاب، دشمنی ها در داخل و خارج شروع شد و جنگ 8 ساله را به ما تحمیل کردند، اما مردم از هر قومی به میدان آمدند و فرزندان خود را در راه امنیت، استقلال و آزادی ایران هدیه کردند.

امام جمعه اهل سنت پاوه ادامه داد: اهل سنت غرب کشور تاکنون بیش از 11 هزار شهید برای حفظ امنیت و استقلال کشور داده و سه برابر همین تعداد هم جانباز تقدیم کرده اند و ما این حضور خود را افتخار می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند

مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند