مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-07دانش

افزایش 10درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی پیام نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در سومین اجلاس روسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمانی مرکزی با تاکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، - رییس دانشگاه پیام نور گفت: نسبت به سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی ده درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در سومین اجلاس روسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمانی مرکزی با تاکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، اظهار داشت: به نسبت سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی ده درصدی داشته است.

وی به فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در برخی استان ها متولی مسائل فرهنگی است و همچنین کمترین میزان شهریه را در بین دانشگاه های شهریه ای دارد.

تقی زاده ضمن تاکید بر توسعه رشته های کاربردی گفت: رشته های دانشگاه نه تنها متوقف نمی شود بلکه با تناسب عضو علمی و دانشجویی برخی از رشته ها نیز توسعه پیدا می کند.

وی همچنین به برنامه های درآمدزایی غیر شهریه ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های هر استان، روسای استانی باید برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی پیام نور

افزایش 10درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی پیام نور