مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-02سياسي

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز صنعت هسته ای برگزار شد


در آستانه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز صنعت هسته ای با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، - ظهر روز پنجشنبه یازده مهرماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این مراسم ضمن گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز، اظهار کرد: ملت ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و اکنون با هدایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی، تصمیم گرفته است با استقلال و بدون وابستگی در مسیر پیشرفت حرکت کند و با تأسی از این تفکر، آمریکا و کشورهایی که به دنبال وابسته کردن ما هستند از کشور بیرون شدند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: امروز این کشورها نسبت به گذشته گستاخ تر و حریص تر شده اند اما در مقابل، ملت بزرگ ایران همواره در مسیر عزت و تعالی حرکت کردند و از زیر سلطه آن ها خارج شدند.

کشور ما به دلیل قرار گرفتن در موقعیت سوق الجیشی با تحریم ها، تهدید ها و فشارهای فروان بین المللی مواجه شده و دشمنان همواره سعی کرده اند برای دستیابی به اهداف خود، فرهنگ و تمدن ایران را از بین ببرند و در این راه، امید و خودباوری نسل جوان را نشانه گرفته اند و با دادن امید واهی سعی کرده اند به غارتگری خود با شیوه های جدید ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز صنعت هسته ای برگزار شد

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز صنعت هسته ای برگزار شد