مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-14اقتصادي

استفاده از 50 درصد توان تولیدی کارخانه های خوراک دام و طیور


رییس اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان گفت: ظرفیت تولید کارخانه های خوراک دام و طیور در کشور 30 میلیون تن است اما در حال حاضر 15 میلیون تن  خوراک تولید می شود که این یعنی از حدود 50 درصد ظرفیت کارخانه ها تولیدی استفاده می شود.

- رییس اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان گفت: ظرفیت تولید کارخانه های خوراک دام و طیور در کشور 30 میلیون تن است اما در حال حاضر 15 میلیون تن  خوراک تولید می شود که این یعنی از حدود 50 درصد ظرفیت کارخانه ها تولیدی استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا افتخارالدین در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی خوراک دام و طیور و آبزیان با بیان این که بیش از 800 کارخانه خوراک دام و طیور در کشور داریم، گفت: ظرفیت تولید این کارخانه ها 30 میلیون تن است اما در حال حاضر 15 میلیون تن خوراک تولید می شود که این یعنی از حدود 50 درصد ظرفیت کارخانه ها تولیدی استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: صنعت تولید خوراک دام و طیور انحصار ندارد و هرکس از هر کارخانه ای که بخواهد می تواند خرید خود را انجام دهد.

رییس اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان در بخش دیگری از صحبت هایش به قیمت گذاری دستوری در این صنعت اشاره کرد و گفت: صنعت خوراک دام به خصوص خوراک طیور دستوری و نظارتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از 50 درصد توان تولیدی کارخانه های خوراک دام و طیور

استفاده از 50 درصد توان تولیدی کارخانه های خوراک دام و طیور