مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-25سياسي

نقش مردم در تصمیم سازی، اقدامات و نظارت در دولت سیزدهم پررنگ دیده شود


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: مردمی سازی از اهداف ارزشمند دولت سیزدهم است و در این دولت به عنوان یک دولت مردمی باید نقش مردم در تصمیم سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیداحمد عبودتیان عصر امروز در جلسه شورای اداری و تجلیل از دستگا های برتر طرح شهید رجایی در سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب به ویژه شهدای کردستان، اظهار کرد: کردستان در حال مهیاشدن برای حضور یکی از خادمان دولت در روزهای نزدیک است.

وی به موضوع مردمی سازی دولت و اهداف آن گریزی زد و گفت: مردمی سازی از اهداف ارزشمند دولت سیزدهم است که باید عملیاتی شود و تمام هم و غم خود را براین موضوع گذاشته ایم.

عبودتیان تصریح کرد: همه دستگاه ها امکانات و تجهیزات و اعتباراتی دارند که آن را در یک کفه ترازو و مشکلات و نیازها را در کفه دیگر می گذارند، حال باید با ارائه راهکار مناسب زمینه را برای حل مشکلات مختلف فراهم سازیم.

وی عنوان کرد: هر کشوری یک الگوی خاص برای حکمرانی دارد که براساس تاریخ، فرهنگ، دین و مواردی از این قبیل تعریف می شود در طول این 45 سال از عمر انقلاب، بنیان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری به واسطه گفتمان هایی که بین اقشار مختلف شکل داده اند کشتی انقلاب را جلو برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مردم در تصمیم سازی، اقدامات و نظارت در دولت سیزدهم پررنگ دیده شود

نقش مردم در تصمیم سازی، اقدامات و نظارت در دولت سیزدهم پررنگ دیده شود