مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-04سياسي

مهمترین وظیفه حاکمان کشور های اسلامی قطع روابط با رژیم اشغالگر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی رییس عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی 13 آبان در بندر عباس گفت: - رییس عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: در حالی مراسم روز دانش آموز را برگزار می کنیم که در فلسطین بیش از 4 هزار کودک به شهادت رسیدند که بخشی از آن ها دانش آموز بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی رییس عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی 13 آبان در بندر عباس گفت: در حالی مراسم روز دانش آموز را برگزار می کنیم که در فلسطین بیش از 4 هزار کودک به شهادت رسیدند که بخشی از آن ها دانش آموز بودند.

وی افزود: از مهمترین دستاورد های عملیات طوفان الاقصی تغییر توازن وحشت در سرزمین های اشغالی، بیداری جهانی انسان ها علیه صهیونیسم و مهاجرت و فرار پرشتاب صهیونسیت ها به کشور های دیگر، خنثی شدن عادی سازی روابط برخی کشور های خائن و ترسو که در آستانه نشستن دور یک میز و فروش سرزمین فلسطین بودند و مشخص شدن دوستان واقعی و حقیقی مردم فلسطین بود.

حسنی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیسم نیت داشت که مردم را از غزه بیرون کند و بعد هم به سمت لبنان، اردن و مصر حرکت کند تا بتواند نقشه شوم خود را که از نیل تا فرات بود اجرا کند، اما مجاهدان حماس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین وظیفه حاکمان کشور های اسلامی قطع روابط با رژیم اشغالگر است

مهمترین وظیفه حاکمان کشور های اسلامی قطع روابط با رژیم اشغالگر است