مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-01سياسي

آیت الله قاضی طباطبایی سدّ مستحکمی در مقابل جریانات ضدّانقلاب


حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور در بخشی از یادداشتی که در مورد اولین شهید محراب در اختیار ایسنا قرار داد نوشت: - حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور در بخشی از یادداشتی که در مورد اولین شهید محراب در اختیار ایسنا قرار داد نوشت: آیت الله قاضی طباطبایی همیشه سدّ مستحکمی در مقابل خطوط انحرافی در جریانات ضدّانقلابی بود و از اوان پیروزی انقلاب علیه جریانات منحرف و وابسته، نظیر خلق مسلمان افشاگری های لازم را می نمود و منحرفان با وجود ایشان، قدرت و جرأت ابراز وجود پیدا نمی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد علی قاضی طباطبایی در 10 آبان 1358ش مصادف با عید قربان، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در راه مراجعت به منزل، توسط یکی از اعضاء گروهک فرقان در خیابان مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

به همین منظور حجت الاسلام حجت الله ذاکر - معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور- در یادداشتی اختصاصی که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داد به تبیین ابعاد شخصیتی آیت الله سیدمحمد علی قاضی طباطبایی پرداخت.

در متن این یادداشت آمده است: باسمه تعالی آیت الله قاضی طباطبایی همچنان که در کسب مراتب علمی کوشا بودند، در مبارزات سیاسی علیه رژیم طاغوت نیز شرکت فعالانه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله قاضی طباطبایی سدّ مستحکمی در مقابل جریانات ضدّانقلاب

آیت الله قاضی طباطبایی سدّ مستحکمی در مقابل جریانات ضدّانقلاب