مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-04اقتصادي

مشارکت 128 میلیارد تومانی مردم زنجان در مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 128 میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز نیکوکاری استان جذب شد.

- روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه 128 میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز نیکوکاری استان جذب شده است، اظهار داشت: مشارکت مردمی در مراکز نیکوکاری شامل کمک های نقدی، کالا و خدمات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت 182 مرکز نیکوکاری در استان زنجان گفت: این مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان و خدمت رسانی به اقشار نیازمند فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های مردمی راهبرد اصلی این نهاد است، افزود: فعالیت مراکز نیکوکاری یکی از الگوهای مردمی شدن خدمت رسانی به نیازمندان است و کیفی سازی، تقویت و توجه به مراکز نیکوکاری تخصصی در اولویت های این بخش قرار دارد.

صالحی با تأکید بر اینکه مهمترین ویژگی مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی آن است، گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در بحث خیر و احسان در مراکز نیکوکاری می تواند به ترویج فرهنگ احسان و ارائه خدمات اثربخش و جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 128 میلیارد تومانی مردم زنجان در مراکز نیکوکاری

مشارکت 128 میلیارد تومانی مردم زنجان در مراکز نیکوکاری