مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-02سياسي

تعیین تکلیف شرایط کاپوتاژ خودرو در مرز بانه تا ماه دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بانه با اشاره به دومین دور سفر رییس جمهور به کردستان اظهار کرد: - وزیر کشور با اشاره به تعیین تکلیف شدن کاپوتاژ خودرو در مرز بانه تا ماه دیگر اشاره و اعلام کرد: این مهم نیازمند مقدماتی است که باید انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بانه با اشاره به دومین دور سفر رییس جمهور به کردستان اظهار کرد: امروز در سفر به استان کردستان از چند واحد تولیدی بازدید شده تا از نزدیک مشکلات این واحد ها را بررسی کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مرز سیرانبند بانه نیز با مشکلاتی روبرو است، بیان کرد: این مرز ظرفیت مهمی برای بانه محسوب می شود و رسیدگی و حل مشکلات آن نیز لازم بود که ضمن رسیدگی تصمیماتی نیز برای حل آن ها اتخاذ شده است.

وحیدی در ادامه به تعیین تکلیف شدن کاپوتاژ خودرو (برگه خروج خودر برای استفاده خودرو توسط راننده در کشور دیگر) در مرز بانه تا ماه دیگر اشاره و اعلام کرد: این مهم نیازمند مقدماتی است که باید انجام شود.

وی از شکل گیری فعالیت های اقتصادی این مرز در بانه ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: شرایط مناسب سیرانبند بانه می تواند به بهبود وضعیت اقتصاید بانه نیز منجر شود که در این راستا تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف شرایط کاپوتاژ خودرو در مرز بانه تا ماه دیگر

تعیین تکلیف شرایط کاپوتاژ خودرو در مرز بانه تا ماه دیگر