مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-30بين الملل

پیکر آرمیتا؛ اینترنشنال را علیه اینترنشنال قرار داد+فیلم


اینترنشنال هفته گذشته اعلام کرد نیروهای امنیتی به طور مخفیانه سعی در انتقال اجباری پیکر آرمیتا گرواند به کرمانشاه را دارند، اما پس از خاکسپاری وی در بهشت زهرا به نکاتی خلاف خبر اولیه خود اذعان کرد.

- جالب اینجاست که با تشییع پیکر و خاکسپاری آرمیتا گراوند در بهشت زهرا تهران، بلافاصله این رسانه در چرخش 180 درجه ای بدون هیچ گونه اشاره و تصحیح خبر گذشته خود مبنی بر فشار امنیتی برای انتقال مخفیانه پیکر به شهر کرمانشاه، اعلام کرد که نیروهای امنیتی نسبت به انتقال پیکر آرمیتا گراوند به زادگاه پدرش که خواسته خانواده اوست، ممانعت می کنند.

  در سال گذشته نیز، رسانه های فارسی زبان به دروغ درباره ضربه خوردن به مهسا امینی توسط نیروهای پلیس، با ده ها تن از کارشناسان سیاسی و غیر سیاسی گفتگو کردند ولی بعد از یکسال، همان کارشناسان اعلام کردند که درباره ضربه خوردن به سر مهسا امینی دروغ گفته اند، حتی بعضی از کارشناسان این رسانه ها اعتراف کردند که در طول یکسال گذشته، بسیاری از اخبار و ادعاها در پروژه زن زندگی آزادی، دروغ و خبر سازی بوده است.

حسین باستانی کارشناس BBC فارسی درباره دروغگویی های سال گذشته می گوید: اگر نگوییم همه اخبار، می توانیم بگوییم بیشتر اخبار مربوط به تمرد نظامیان در جنبش پارسال ساختگی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر آرمیتا؛ اینترنشنال را علیه اینترنشنال قرار داد+فیلم

پیکر آرمیتا؛ اینترنشنال را علیه اینترنشنال قرار داد+فیلم