مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-20اجتماعي

آموزش فرزندپروری و کسب وکار به خانواده های زندانیان


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: انجمن این ظرفیت را دارد تا همه کسانی که امکان آموزش برای آن ها فراهم بوده را آموزش دهد و از ابتدای سال 1401 تاکنون بیش از 4 هزار خانواده در کلاس های حضوری آموزش دیده اند.

- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: انجمن این ظرفیت را دارد تا همه کسانی که امکان آموزش برای آن ها فراهم بوده را آموزش دهد و از ابتدای سال 1401 تاکنون بیش از 4 هزار خانواده در کلاس های حضوری آموزش دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش آموزش های فرزندپروری و کسب وکار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز و مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و خانواده های زندانیان در تالار ایوان شمس شهرداری تهران برگزار شد.

مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز در این همایش گفت: اگر تفسیری از پرستار داشته باشیم خانواده های زندانیان به نوعی پرستار کسانی هستند که امکان وارد شدن لطمات و آسیب ها به آن ها وجود دارد؛ همسر زندانیانی هستند که چند مشکل را همزمان باید تحمل کنند؛ از سویی دوری از همسر به خاطر اتفاقی که برایش افتاده و از سوی دیگر نگهداری فرزندانی که دارای مشکلات خاص خود هستند و به همین دلیل مفهوم پرستاری برای همسران دور از ذهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فرزندپروری و کسب وکار به خانواده های زندانیان

آموزش فرزندپروری و کسب وکار به خانواده های زندانیان