مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-20سياسي

پخش تلویزیونی حوزه های انتخابیه برای نخستین بار در کشور


معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: برای اولین بار صدا و سیما امکاناتی را فراهم می کند که هر حوزه انتخابیه امکان پخش تلوزیونی داشته باشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید هادی طباطبایی امروز در جلسه شورای اداری که در محل سالن جلسات شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از پیشرفت ایران در دنیا می ترسد از این رو برای خدمت رسانی و مقابله با توطئه های دشمن ابتدا باید به مردم خوب خدمت کنیم و در مرحله بعد باید آینده روشن نظام اسلامی را به مردم و مخصوصا جوانان نشان دهیم تا بدانند و افتخار کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: کشور ما در بسیاری از موضوعات رتبه اول منطقه و جزو 10 کشور برتر دنیا است.

امروز ما که تا چند سال قبل وارد کننده قایق های معمولی بود بزرگترین ناوگان نظامی را دارد و هفدهمین رتبه را در قدرتمندترین ارتش های دنیا دارد.

وی با بیان ایران از اولین تولیدکنندگان در زمینه کشف و ساخت داروهای ایدز و دیابت در دنیاست، ابراز کرد: با همه توانمندی ها در حوزه اختراعات و اکتشافات و تولیدات، ما در حوزه معیشت مشکل داریم.

وی با تاکید بر این نکته که زیرساخت ها، علم و تولیداتمان به زودی ضعف معیشتی را هم جبران می کند، خاطرنشان کرد: ضعف معیشتی ناشی از جنگ جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش تلویزیونی حوزه های انتخابیه برای نخستین بار در کشور

پخش تلویزیونی حوزه های انتخابیه برای نخستین بار در کشور