مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-23اقتصادي

واکنش مجلس به فروش املاک دخانیات گیلان


رییس مجمع نمایندگان گیلان از احضار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مجلس در پی قصد فروش املاک این شرکت در گیلان خبر داد و گفت: عایدی فروش این سرمایه ها باید صرف توسعه دخانیات استان شود.

- سیدعلی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فروش 2 ملک با ارزش دخانیات در رشت اظهار کرد: دخانیات گیلان یک شرکت خصوصی است و از مالکیت دولت خارج است.

  وی با اشاره به برخی از دلایل فروش املاک شرکت دخانیات افزود: دخانیات برای توسعه کارخانجات و تجهیزات، پرداخت حق و حقوق کارکنان، خرید مواد اولیه، بدهی معوقات دولتی نظیر تامین اجتماعی و مالیات قصد تأمین سرمایه از محل فروش اموال کرده است.

  رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مطالبه دغدغه مندان نسبت به فروش املاک شرکت دخانیات بیان کرد: اخیرا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به مجلس فراخوانده شده و در آینده نیز نشست مشترکی با حضور وی در استان گیلان برگزار خواهد شد.

  نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حائز اهمیت برشمردن سرمایه های شرکت دخانیات در گیلان گفت: این املاک ارزشمند چه تبدیل به احسنت بشوند و چه بمانند از املاک دخانیات هستند.

  آقازاده با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری یکی از تأکیدات ما به مسؤولان شرکت دخانیات در فروش املاک مازاد است، افزود: عای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجلس به فروش املاک دخانیات گیلان

واکنش مجلس به فروش املاک دخانیات گیلان