مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-26اقتصادي

افزایش آمادگی 24 واحد نیروگاهی استان برای تابستان سال آینده


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های استان سیستان وبلوچستان از آغاز تعمیرات چهار نیروگاه حرارتی این استان به منظور افزایش آمادگی این واحدها برای تولید برق پایدار و مطمئن در پیک تابستان سال آینده خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های استان سیستان وبلوچستان از آغاز تعمیرات چهار نیروگاه حرارتی این استان به منظور افزایش آمادگی این واحدها برای تولید برق پایدار و مطمئن در پیک تابستان سال آینده خبر داد.

مرادبخش بامری در گفت وگو با ایسنا- افزود: از مهرماه امسال و پس از پشت سر گذاشتن پیک تابستان، تعمیرات و بازدیدهای دوره ای نیروگاه های سیکل ترکیبی بمپور، بخار ایرانشهر، گازی کنارک و گازی زاهدان با هدف کسب آمادگی لازم این نیروگاه ها برای تامین بار شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری تولید آغاز شده است.

وی ادامه داد: مطابق برنامه از پیش تعیین شده که از اوایل مهرماه امسال آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، چهار تعمیرات اساسی، دو بازدید مسیر گاز داغ، 15 بازدید محفظه احتراق، هفت تعمیرات دوره ای، دو بازدید چهار هزار ساعته، دو بازدید هشت هزار ساعته و یک بازدید RI برای واحدهای بخار و گازی متنوع نیروگاه های استان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمادگی 24 واحد نیروگاهی استان برای تابستان سال آینده

افزایش آمادگی 24 واحد نیروگاهی استان برای تابستان سال آینده