مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-25سياسي

مراجع اختصاصی اداری ساماندهی می شود


با تصویب مجلس، معاونت حقوقی رییس جمهور مکلف به اتخاذ تمهیدات لازم برای ساماندهی مراجع اختصاصی اداری شد که از جمله آن عضویت یک کارشناس حقوقی از کارکنان دستگاه های اجرایی در تمامی مراجع اختصاصی اداری است که به اختلافات و تخلفات رسیدگی می کنند.

- با تصویب مجلس، معاونت حقوقی رییس جمهور مکلف به اتخاذ تمهیدات لازم برای ساماندهی مراجع اختصاصی اداری شد که از جمله آن عضویت یک کارشناس حقوقی از کارکنان دستگاه های اجرایی در تمامی مراجع اختصاصی اداری است که به اختلافات و تخلفات رسیدگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الف ماده 117 را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به منظور ساماندهی امور حقوقی دستگاهای اجرایی، اقدامات زیر انجام می گیرد: الف- معاونت حقوقی رییس جمهور مکلف است با همکاری قوه قضاییه و سازمان اداری و استخدامی کشور و دستگاه های ذیربط ظرف شش ماه پس از تاریخ ابلاغ این قانون، تمهیدات لازم را جهت ساماندهی مراجع اختصاصی اداری ، مبتنی بر رعایت اصول دادرسی منصفانه، تأمین حقوق مردم، رسیدگی شفاف، ثبت شکایات و ابلاغ آرا از طریق ایجاد سامانه جامع برخط، خودکاربر و رایگان، عضویت یک کارشناس حقوقی از کارکنان دستگاههای اجرایی در تمامی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجع اختصاصی اداری ساماندهی می شود

مراجع اختصاصی اداری ساماندهی می شود