مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-01اقتصادي

فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش انجام شد


سرپرست فرمانداری شهرستان تالش با اشاره به انجام فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش، گفت: در مجموع برای سه فاز این پروژه 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان تالش با اشاره به انجام فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش، گفت: در مجموع برای سه فاز این پروژه 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

ایرج مؤذن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فاز سوم پروژه روشنایی اسالم به تالش از میدان بالاده اسالم تا میدان امام حسین(ع) شهر تالش به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تالش به روند اجرای فازهای اول و دوم این پروژه نیز اشاره و تاکید کرد: در دهه فجر سال 1401 فاز اول پروژه به طول هفت کیلومتر از روستای گیسوم تا دوربرگردان سه راهی روستای کله سرا در بخش اسالم و فاز دوم 27 اسفند ماه سال گذشته به طول هفت کیلومتر از سه راهی روستای کله سرا تا میدان بالاده اسالم به بهره برداری رسیده بود.

وی افزود: جهت بهره برداری از فاز سوم پروژه روشنایی به طول دو و نیم کیلومتر، پنج میلیارد تومان و در مجموع سه فاز، 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش انجام شد

فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش انجام شد