مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-18سياسي

برگزاری 140 عنوان برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» در قزوین


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در هفته بسیج 140 عنوان برنامه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بصیرتی با شعار «بسیج امید ملت ایران» در استان قزوین برگزار خواهد شد.

- برگزاری 140 عنوان برنامه با شعار بسیج امید ملت ایران در قزوین ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در هفته بسیج 140 عنوان برنامه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بصیرتی با شعار بسیج امید ملت ایران در استان قزوین برگزار خواهد شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 27 آبان با محوریت تبیین برنامه های هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل در دوران پر افتخار مبارزات و در دوران رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله اول خود را فلسطین می دانست، فلسطینی که در غربت بود اما امام عزیز با تربیت فرزندان معنوی توانست فلسطین را مسئله اول دنیا قرار دهد.

وی گفت: کسانی که ادعای حقوق بشر دارند در غزه با کشتار مردم بی گناه آبروی انسانیت را بردند و همین ظالمان بیشتر از 75 سال است که به مردم یهود دنیا می گویند اسراییل پادگان حفاظت شده آمریکایی ها است اما امروز شاهد اتحاد مردمی هستیم و اگر سران کشورها این موضوع را باور کنند و اسراییل را تحریم و سوخت این رژیم را قطع کنند کار اسراییل تمام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 140 عنوان برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» در قزوین

برگزاری 140 عنوان برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» در قزوین