مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-07سياسي

طرح های نظرسنجی، بازوی توانمند برای دستگاه های اجرایی استان گیلان


سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از اجرای چهار طرح نظرسنجی ملی و استانی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان از شهریور تا آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از اجرای چهار طرح نظرسنجی ملی و استانی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان از شهریور تا آبان ماه خبر داد.

محمد شادپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت و هدف ایسپای گیلان اظهار کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) یکی از مراکز وابسته به جهاددانشگاهی است که در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با هدف رفع نیاز سازمان ها و نهادهای تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاه های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف تأسیس شد.

وی با بیان اینکه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) یکی از ظرفیت های قابل توجه جهاددانشگاهی است، افزود: این مرکز به کمک اساتید دانشگاهی، پژوهشگران زبده و کادر مجرب و چابک می تواند در اجرای طرح های نظرسنجی بازوی توانمند برای دستگاه های اجرایی استان گیلان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نظرسنجی، بازوی توانمند برای دستگاه های اجرایی استان گیلان

طرح های نظرسنجی، بازوی توانمند برای دستگاه های اجرایی استان گیلان