مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-08ورزشي

گلایه رکورددار پرتاب وزنه جهان از مسئولین زادگاهش


رکوردار پرتاب وزنه معلولین جهان که اخیرا در بازیهای پارآسیایی هانگژو نیز موفق به رکوردزنی و کسب مدال طلای این رقابت ها شد، از نحوه تقدیر مسئولین شهرستان پاوه از او گلایه کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رکوردار پرتاب وزنه معلولین جهان که اخیرا در بازیهای پارآسیایی هانگژو نیز موفق به رکوردزنی و کسب مدال طلای این رقابت ها شد، از نحوه تقدیر مسئولین شهرستان پاوه از او گلایه کرد.

  یاسین خسروی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان بازیهای پاراآسیایی هانگژو، اظهارکرد: خوشبختانه در بازیهای پاراآسیایی هانگژو ضمن شکستن رکورد پرتاب وزنه این رقابت ها، با کسب مدال طلا بار دیگر پرچم کشورم را بالا بردم.

وی افزود: پس از بازگشت از این رقابت ها، مسئولین استانی در فرودگاه کرمانشاه استقبال خوبی از ما داشتند که جای تقدیر دارد، اما در بازگشت به شهرستان پاوه از نحوه تقدیر مسئولین شهرستان ناراحت شدم.

دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی گرندپری فزاغ 2023 امارات ادامه داد: مسئولین شهرستان برای عرض تبریک به منزلم آمدند که از آنها تشکر می کنم و آن را کاری ارزشمند می دانم، اما در شان من به عنوان یک قهرمان ملی نیست که یک کارت هدیه یک میلیون تومانی برایم بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رکورددار پرتاب وزنه جهان از مسئولین زادگاهش

گلایه رکورددار پرتاب وزنه جهان از مسئولین زادگاهش