مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-12بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن 5 سرباز خود در شمال غزه خبر داد


ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته از کشته شدن پنج سرباز دیگر در شمال نوار غزه خبر داد، در حالی که رسانه های عبری تایید کردند که شش سرباز دیگر نیز در این درگیری ها زخمی شده اند.

- ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته از کشته شدن پنج سرباز دیگر در شمال نوار غزه خبر داد، در حالی که رسانه های عبری تایید کردند که شش سرباز دیگر نیز در این درگیری ها زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مجوز انتشار خبر کشته شدن پنج نظامی صهیونیست در جریان درگیری با مبارزان حماس در غزه را یافته است.

براساس این بیانیه، سرگرد متان مایر، 38 ساله، اهل اودیم، از سربازان گردان 697 تیپ 551 ، سرگرد موشه یدیدیا لیتر، 39 ساله، مین زوریم، عضو گردان 697، تیپ تیرهای آتش 551، که به عنوان فرمانده دسته در واحد شیلداگ خدمت می کرد، سرگرد یوسف هایم یوسی هرشکویچ، 44 ساله، اهل گیفاعوت، نیروی گردان 697 تیپ 551، سرگرد سرگیی شمارکین، 32 ساله، اهل کریات شمونا، نیروی گردان 697 تیپ 551 و سرگرد ناتانیل ناتی هاروش، 34 ساله، اهل بیت المقدس، نیروی واحد 5084 معاونت اداری تیپ گیفعاتی، در جریان عملیات در شمال نوار غزه کشته شدند.

رسانه های عبری همچنین گزارش دادند که شش سرباز دیگر از جمله یک افسر و چهار سرباز ذخیره از گردان 697 و یک افسر گردان 12 در تیپ گولانی به شدت مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن 5 سرباز خود در شمال غزه خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن 5 سرباز خود در شمال غزه خبر داد