مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-19بين الملل

واکنش کاخ سفید به توییت ضدیهودی ایلان ماسک


ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس با انتشار توییتی با عنوان «حقیقت واقعی»، یهودیان را به تضعیف تمدن غرب از طریق حمایت از مهاجرت متهم کرد.

- ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس با انتشار توییتی با عنوان حقیقت واقعی ، یهودیان را به تضعیف تمدن غرب از طریق حمایت از مهاجرت متهم کرد.

آندرو بیتس سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران، ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان و مالک شبکه اجتماعی ایکس را به دلیل یک توییت ضد یهودی مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ماسک در این توییت، با عنوان حقیقت واقعی یهودیان را به تضعیف تمدن غرب از طریق حمایت از مهاجرت متهم کرد.

سخنگوی کاخ سفید افزود: ما این گونه ترویج نفرت انگیز یهودی ستیزی و نفرت نژاد پرستانه را که بر خلاف ارزش های بنیادی ما آمریکایی هاست، در قوی ترین شکل ممکن محکوم می کنیم.

براساس این گزارش، پس از آن که ایلان ماسک با انتشار پستی در شبکه ایکس، در این باره که سفیدپوستان در کشورهای غربی در حال جایگزینی با شمار انبوهی از مهاجران از کشورهای جنوب جهانی هستند، موجی از انتقادات را علیه خود برانگیخت.

بر این اساس، این تئوری توطئه که یهودیان مسئول هموار کردن مسیر این جایگزینی از طریق حمایت از مهاجرت و جایگزینی مهاجران هستند، همان عقیده فرد مسلحی است که با حمله به کنیسه یهودیان در شهر پیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاخ سفید به توییت ضدیهودی ایلان ماسک

واکنش کاخ سفید به توییت ضدیهودی ایلان ماسک