مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-31بين الملل

آنتونوف: تلاش های آمریکا برای تضعیف نظم قانون اساسی روسیه محکوم به شکست است


سفیر روسیه در واشنگتن با اشاره به واکنش وزارت خارجه آمریکا به حادثه فرودگاه داغستان گفت، تلاش های ایالات متحده جهت تضعیف نظم قانون اساسی روسیه و توافق های بین قومی با شکست مواجه شده اند.

- سفیر روسیه در واشنگتن با اشاره به واکنش وزارت خارجه آمریکا به حادثه فرودگاه داغستان گفت، تلاش های ایالات متحده جهت تضعیف نظم قانون اساسی روسیه و توافق های بین قومی با شکست مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به حمله معترضان خشمگین به هواپیمای اسراییلی در فرودگاه داغستان گفت: ما واکنش تند دولت آمریکا و رسانه های محلی به این حوادث را چیزی جز تلاش برای تضعیف وحدت قومی-مذهبی فدراسیون روسیه نمی دانیم.

آن ها ظاهرا از اینکه سازمان های مجری قانون روسیه توانستند اقداماتی را در راستای خنثی سازی خطرات ناشی از این حوادث انجام دهند، ناامید شده اند.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پیش از این گفته بود: روسیه باید برای ایجاد چنین تجمع های ضدیهودی در داغستان پاسخگو شود.

راشا تودی به نقل از این سفیر نوشت: زمان آن برای واشنگتن فرا رسیده که تجربه ای را یاد بگیرد؛ هرگونه تلاش با هدف تضعیف نظم قانون اساسی در کشور ما و همچنین اتحاد بین قومی که سال هاست روسیه به آن معروف است، محکوم به شکست می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف: تلاش های آمریکا برای تضعیف نظم قانون اساسی روسیه محکوم به شکست است

آنتونوف: تلاش های آمریکا برای تضعیف نظم قانون اساسی روسیه محکوم به شکست است