مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-21اجتماعي

بیش از 23 هزار معاینه فنی خودروی سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل انجام شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 23 هزار خودروی سنگین و نیمه سنگین در 7 ماهه گذشته به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

- ایسنا/اردبیل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 23 هزار خودروی سنگین و نیمه سنگین در 7 ماهه گذشته به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان اردبیل گفت: از تعداد وسایل نقلیه مذکور تعداد 20 هزار و953خودرو در معاینه قبول و موفق به اخذ برگه معاینه فنی شده و همچنین 2 هزار و 536 خودروی مابقی نیز در طی فرآیند مذکور مردود شده اند.

وی با بیان اینکه 18 هزار و 632 خودرو در معاینات فنی اولیه و 2 هزار و 321 خودرو نیز در معاینات فنی بعد از اصلاح عیوب خودرو قبول شده اند افزود: در مرحله اول شاهد افزایش و در مرحله دوم کاهش 4 درصدی را نشان می دهد.

شیرین زاده با بیان اینکه کلیه وسایل نقلیه موتوری اعم از سنگین ونیمه سنگین موظف هستند در دوره های زمانی مشخص و منظم نسبت به انجام آزمون معاینات فنی، ایمنی و آلایندگی در مراکز مجاز معاینه فنی اقدام نمایند عنوان کرد: هدف از تاسیس مراکز معاینه فنی کاهش آلودگی هوای ناشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 23 هزار معاینه فنی خودروی سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل انجام شد

بیش از 23 هزار معاینه فنی خودروی سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل انجام شد