مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-21ورزشي

ورزشکاران بسیجی یزد برای آزادی زندانیان غیرعمد مالی گلریزان کردند


ورزشکاران بسیجی ورزش باستانی استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی جشن گلریزان برگزار و بالغ بر پنج میلیارد ریال کمک مردمی جمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، هر ساله برنامه های متنوع و خلاقانه ای برای بزرگداشت هفته بسیج در سطح کشور و استان یزد انجام می شود و که از جمله این برنامه های که چند سالی است در دستور کار سپاه الغدیر استان قرار گرفته است، برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی است.

جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت رسانی سه مأموریت جدی بسیج در عصر کنونی است و به فرموده مقام معظم رهبری بسیج شجره طیبه ای که با تعهد، اراده و  توسل به اهل بیت و قرآن شریف با مردم برای مردم پای کار انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، این شجره طیبه را از جمله ابتکارات امام خمینی ره برای پاسداری از ارزش های اسلام ناب محمدی دانست و اظهار کرد: ترویج امید و فرهنگ نوع دوستی از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشن گلریزان توسط بسیجیان استان یزد است.

وی با بیان این که هر کسی ممکن است به دلایل مختلف غیرعمدی نیازمند کمک و مساعدت دیگران باشد، افزود: کمک کردن به نیازمندان به ویژه زندانیان جرائم غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران بسیجی یزد برای آزادی زندانیان غیرعمد مالی گلریزان کردند

ورزشکاران بسیجی یزد برای آزادی زندانیان غیرعمد مالی گلریزان کردند