مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-11سياسي

تأیید صلاحیت 371 داوطلب نمایندگی مجلس توسط هیأت های اجرایی استان اردبیل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رییس ستاد انتخابات استان از تأیید صلاحیت 371 داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیأت های اجرایی استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان روند بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیأت های اجرایی، اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت ها در سامانه مربوط بارگذاری و به داوطلبان نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: با بررسی پرونده 478 داوطلب حوزه های انتخابیه استان اردبیل در هیأت های اجرایی، 371 داوطلب در این مرحله تأیید صلاحیت شدند و 38 نفر عدم تأیید، 59 نفر عدم احراز و 10 نفر نیز به عنوان انصرافی ثبت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: در این مرحله 8درصد از داوطلبان حوزه های انتخابیه کل استان ردصلاحیت شده اند که به استناد گزارش ها و مستندات واصله از مراجع پنج گانه بوده و موارد عدم احراز نیز عمدتٱ به دلیل نواقص در مدارک و مستندات از جمله گواهی سوابق اجرایی، قضایی، آموزشی و.

بوده است.

فرصت 4 روزه ثبت اعتراض به نظر هیأت های اجرایی قاسمیان تصریح کرد: داوطلبان معترض به نتایج بررسی های هیأت های اجرایی، به مدت 4 روز از تاریخ 21 آبان فرصت دارند تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 371 داوطلب نمایندگی مجلس توسط هیأت های اجرایی استان اردبیل

تأیید صلاحیت 371 داوطلب نمایندگی مجلس توسط هیأت های اجرایی استان اردبیل