مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-01اقتصادي

هزار تُن گوشت مرغ در هرمزگان تولید شد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: 25 هزار تُن گوشت مرغ طی هفت ماهه امسال در 305 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی این استان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: 25 هزار تُن گوشت مرغ طی هفت ماهه امسال در 305 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی این استان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

طهماسب غلامپور امروز (دهم آبان ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال طی این مدت در مجموع 13 میلیون و 243 هزار و 775 قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری هرمزگان با افزایش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال انجام شد که نتیجه آن تولید 25 هزار تن گوشت مرغ بوده است.

وی بیان کرد: روزانه بین 85 تا 100 تن گوشت مرغ از تولیدات هرمزگان در بازار توزیع می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: البته در صورت کمبود مرغ، شرکت پشتیبانی امور دام استان از محل ذخایر آمادگی لازم برای عرضه گوشت مرغ در بازار را دارد.

غلامپور بیان کرد: تقریباً متوسط ماهانه بین یک میلیون و 800 تا 2 میلیون قطعه و سالانه نزدیک به 20 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام می شود و تولید مرغ در سال نیز به حدود 41 هزار تُن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار تُن گوشت مرغ در هرمزگان تولید شد

هزار تُن گوشت مرغ در هرمزگان تولید شد