مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-14سياسي

دغدغه خودشناسی و هویت شناسی دستاورد پس از انقلاب است


مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: پیش از انقلاب شاهد موج گسترده رفتار هویتی مردمی نبودیم و دغدغه خودشناسی و هویت شناسی یکی از دستاوردهای مهم پس از انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/قزوین مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: پیش از انقلاب شاهد موج گسترده رفتار هویتی مردمی نبودیم و دغدغه خودشناسی و هویت شناسی یکی از دستاوردهای مهم پس از انقلاب اسلامی است.

غلامعلی حداد عادل در نخستین همایش بین المللی قزوین شناسی پیش از اسلام که سه شنبه 23 آبان در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش، با اشاره به مقاومت مردم غزه در جریان عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: مردم فلسطین که برای استقلال و رهایی از شر جنایتکاران وحشی به پا خاسته اند و با شهادت و شهامت از شرف انسانی خود دفاع می کنند را باید گرامی بداریم و امیدواریم نهایت این مقاومت به آزادی فلسطین منتهی شود.

وی ادامه داد: این همایش که به قزوین پیش از اسلام اختصاص یافته است یادآور همایشی است که 16 سال پیش در قزوین با موضوع قزوین شناسی برگزار شده بود.

بحث تخصصی در مورد دوران پیش از اسلام قزوین به عهده متخصصان و باستان شناسان است که حرف اول را در این موضوع می گویند و من نمی توانم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه خودشناسی و هویت شناسی دستاورد پس از انقلاب است

دغدغه خودشناسی و هویت شناسی دستاورد پس از انقلاب است