مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:112023-11-16حوادث

پژو سواری با حدود 100 کیلو تریاک در سیرجان توقیف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه پژو حامل 99 کیلو و 200 گرم تریاک پس از تعقیب گریز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام عبور از این شهرستان متوقف شد.

مرتضی امیر سبتکی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاقچی مواد مخدر جهت انتقال یک محموله مواد مخدر از محدوده این شهرستان به مقصد یک شهر مرکزی کشور مطلع شدند.

وی بیان داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و به راننده او دستور ایست می دهند اما خودرو با مشاهده ماموران متواری می شود.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و مراقبت و شلیک تیر، خودروی پژو 405 را متوقف که در بازرسی از آن 99 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری 2 نفر قاچاقچی در این راستا گفت: پلیس با تلاش بی وقفه و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از عبور محموله های مواد مخدر به طور شبانه روزی اقدام می کند.

انتهای پیام / 80015 / ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژو سواری با حدود 100 کیلو تریاک در سیرجان توقیف شد

پژو سواری با حدود 100 کیلو تریاک در سیرجان توقیف شد