مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-24سياسي

اسراییل، پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است


اقدامی که رژیم صهیونیستی درباره غزه و بمباران بیمارستان انجام داد تاکنون در طول تاریخ رخ نداده بود، البته این سبب بیداری مسلمانان و دیگر انسان ها به خصوص برخی از افراد کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در جلسه ستاد زکات استان اصفهان با اشاره به وقایع اخیرغزه و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: اقدامی که رژیم صهیونیستی درباره غزه و بمباران بیمارستان انجام داد تاکنون در طول تاریخ رخ نداده بود و البته این سبب بیداری مسلمانان و دیگر انسان ها و به خصوص برخی از افراد کشور است که اظهار می دارند که اگر با آمریکا و اسراییل نباشیم وضع ما خراب می شود.

وی افزود: امیرمومنان(ع) مرده بودن و زنده بودن را اینگونه بیان می کنند و می فرمایند: المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاهُ فی مَوتِکم قاهِرین مرگ در زندگی انسان های مقهور است که دیگران بر آنها مسلط می باشند و تابع دیگران هستند و زنده کسی است که با پیروزی مرده است.

امام جمعه اصفهان سیاست های دو رییس جمهور اخیر آمریکا را حماقت سیاسی بیان کرد و گفت: روسای جمهور پیشین آمریکا هرگاه اسراییل را به جان مسلمانان می انداختند پس از مدتی برای صلح پیش می آمدند، اما این بار رییس جمهور آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل، پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است

اسراییل، پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است