مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 07:052023-11-21اقتصادي

صدور موافقت نامه اصولی احداث 3 اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از صدور موافقت نامه اصولی احداث 3 اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد: صدور موافقت نامه اصولی احداث 3 اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در لرستان ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از صدور موافقت نامه اصولی احداث 3 اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی خبر داد.

عطا حسن پور بیست و نهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه صنعت گردشگری، موافقت نامه اصولی احداث سه اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در استان صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: تمدید موافقت نامه اصولی یک مجتمع گردشگری در کوهدشت و تمدید موافقت نامه اصولی یک اقامتگاه بوم گردی در الیگودرز نیز در همین راستا، انجام شده است.

وی ایجاد تأسیسات و زیرساخت های گردشگری را در راستای توسعه این صنعت ضروری دانست و افزود: مجوز ایجاد و اصلاح تأسیسات اقامتی و پذیرایی در شهرستان دورود نیز صادر شده است.

حسن پور با اشاره به ضرورت توسعه امکانات و زیرساخت های لازم برای اقامت گردشگران و همچنین ماندگاری گردشگران در سطح لرستان اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت نامه اصولی احداث 3 اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در لرستان

صدور موافقت نامه اصولی احداث 3 اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در لرستان