مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-24بين الملل

ویژگی مهم عملیات طوفان الاقصی تسخیر باور افکار عمومی بود


جواد غلامزاده کارشناس رسانه و منطقه بیان کرد: ویژگی مهم عملیات طوفان الاقصی تسخیر باور افکار عمومی در خصوص امکانپذیر بودن، شکست و سقوط اسراییل بود.

- فارس پلاس، دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه رادیو گفت وگو در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی(کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه) و دکتر جواد غلامزاده(کارشناس رسانه و منطقه) به بررسی مدل های رفتاری رسانه های بیگانه، از جعل روایت های میدانی تا تحریف قرائت های ذهنی پرداخت.

تلاش رسانه های بیگانه بر غلبه احساسی و عاطفی بر اذهان مخاطبان قبل از عملیات طوفان الاقصی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از اعضای اپوزیسیون و بعد از آن دیدارهایی که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ارشد اینترنشنال، شبکه بی بی سی و دیگر رسانه های فارسی زبان اینترنتی و امثالهم داشتند و متعاقبا شاهد تحولات بعدی بودیم در این میان گویا خلاء ی ایجاد شد و به یکباره آن هیمنه شکست.

این فراز و نشیب را در ادبیات رسانه های بیگانه چگونه ارزیابی می کنید؟ داودی کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه در پاسخ به این سوال گفت: رژیم صهیونیست ظرف شش ماه گذشته نزدیک به ده نشست را تجربه کرده بود که شاید دوتای آن به دلیل اهمیتی که به آن داشتند رسانه ای شد و تمایل داشتند که مخاطب بداند این اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی مهم عملیات طوفان الاقصی تسخیر باور افکار عمومی بود

ویژگی مهم عملیات طوفان الاقصی تسخیر باور افکار عمومی بود