مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-26اقتصادي

پنجره های سپیدرود باز شد/تسویه حساب 4 میلیارد تومانی مالک جدید باشگاه


پس از حضور مالک جدید، باشگاه سپیدرود بیش از 4 میلیارد تومان از بدهی های فدراسیونی سپیدرود به صورت قطعی تسویه و پس از رضایت از شاکیان، پنجره نقل و انتقالات سپیدرود به صورت کامل باز شد.

- ایسنا/گیلان پس از حضور مالک جدید، باشگاه سپیدرود بیش از 4 میلیارد تومان از بدهی های فدراسیونی سپیدرود به صورت قطعی تسویه و پس از رضایت از شاکیان، پنجره نقل و انتقالات سپیدرود به صورت کامل باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، پس از حضور آقای حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود در راس امور باشگاه، باز کردن پنجره نقل و انتقالات در اولویت قرار گرفت که برای رسیدن به این مقصود مذاکره با طلبکاران پر تعداد باشگاه در دستور کار قرار داده شد.

بنابراین گزارش، پس از جلسات طولانی با تک تک شاکیان که پنجره نقل و انتقالات سپیدرود را با شکایت خود بسته بودند در نهایت رضایت تعداد زیادی از آنها با پرداخت نقدی از سوی آقای یوسفی جلب شد و حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از بدهی پنجره نقل و انتقالات سپیدرود به بیش از 15 نفر از شاکیان که متعلق به دوران لیگ برتر و دسته اول و دسته دوم بوده به صورت قطعی تسویه شد.

در ادامه و برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات حدود 225 میلیون تومان به صورت علی الحساب بابت بدهی های پیشین و محکومیت های انضباطی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره های سپیدرود باز شد/تسویه حساب 4 میلیارد تومانی مالک جدید باشگاه

پنجره های سپیدرود باز شد/تسویه حساب 4 میلیارد تومانی مالک جدید باشگاه