مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-05بين الملل

آنکه باد می کارد، توفان درو می کند


دیپلمات و سخنگوی اسبق وزارت خارجه کشورمان با انتشار ویدئویی در کانال تلگرام خود نوشت: آیا از کودکان فلسطینی که از هنگامی که چشم به جهان گشودند با چنین حجمی از جنایت روبرو می شوند، - می توان انتظار داشت به عملیات فریبی که بنام صلح بازاریابی می شود، روی آورند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جابری انصاری دیپلمات و سخنگوی اسبق وزارت خارجه در ذیل این ویدئو چنین نوشت: نخست به این کودک وحشت زده از بمباران جنگنده های اسراییلی و نجات یافته از تروریسم نهادینه و دولتیِ رژیم صهیونیستی بنگرید که چگونه چهار ستون بدنش می لرزد.

آنگاه در این چند نکته تأمل کنید: 1.

صهیونیست ها که در جهان ارتباطات کنونی و در برابر دوربین ها و در عصر شبکه های اجتماعی و هر شهروند - یک رسانه چنین جنایت می کنند، در سال 1948 و سال های پیش و پس از آن با چه حجمی از جنایت و ترور، موجودیت تروریستی و اشغالگرانه اسراییل را بنا نهادند؟! 2 .

آیا از کودکان فلسطینی که از هنگامی که چشم به جهان گشودند با چنین حجمی از جنایت روبرو می شوند، می توان انتظار داشت به عملیات فریبی که بنام صلح بازاریابی می شود، روی آورند؟ 3.

آنکه سرزمین دیگران را اشغال و موجودیت و هویت و حقوق بدیهی و طبیعی آنها را نفی و نقض، و بصورت پی در پی و مداوم چنین جنایاتی می کند، با مقاومت در برابر اشغال با همه روش های ممکن رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکه باد می کارد، توفان درو می کند

آنکه باد می کارد، توفان درو می کند