مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:362023-10-25اقتصادي

59 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود مشکلات معیشتی، خیران خداجو در استان سمنان با حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد طی 6 ماه نخست سال جاری، زمینه آزادی بیش از 59 بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کارگاهی را با مبلغ بدهی نزدیک به 27 میلیارد ریال فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از زندانیان به دلیل غفلت، ناآگاهی و مسائل اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مرتکب جرم و گرفتار زندان شده اند، تصریح کرد: باید تلاش در زمینه اطلاع رسانی و پیشگیری از وقوع جرم افزایش پیدا کند تا جمعیت کیفری کاهش یابد.

مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی و سازمان زندان ها بر این است تا از همان روز نخست زندانی شدن هر فرد برای آزادی او تلاش کند، افزود: این مهم در شرایطی است که فرد زندانی نیز در مسیر اصلاح قرار گیرد تا دستگاه قضایی بتواند با استفاده از ظرفیت های قانونی و نهادهای ارفاقی شرایط آزادی او را فراهم کند.

کهربایی با اشاره به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی کشور و تحقق کاهش جمعیت کیفری در 6 ماه نخست سال جاری سعی بر آن بوده است تا تمامی زندانیان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند

59 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند