مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-14اجتماعي

پایان هفته بارانی در انتظار خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق با الگوی نقشه ها به تناوب تا جمعه افزایش ابر و وزش باد در استان قابل پیش بینی است.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: مطابق با  الگوی نقشه های پیشیابی هواشناس تا جمعه به تناوب شاهد افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه جمعه با نفوذ و استقرار توده هوای ناپایدار جوی در استان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و تند باد قابل پیش بینی است، تصریح کرد: این شرایط بیشتر برای نیمه شرقی و مرکزی استان قابل انتظار است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر نسبت به شرایط عادی فصل، دما تا پنج درجه بالاتر بوده و هوا گرمتر است، یادآور شد: پنج شنبه تا صبح جمعه افزایش دمای هوا به ویژه در اول صبح در استان قابل پیش بینی است.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای دو درجه خنک ترین و بندان و دهسلم به طور مشترک با حداکثر دمای31 درجه سلسیوس گرمترین نقاط استان بوده است.

نخعی با اشاره به اینکه همچنین در شبانه روز گذشته ساعت گذشته نوسانات دمایی در مرکز استان بین 6 و 24 درجه سلسیوس ثبت شده است، خاطرنشان کرد:  دمای فعلی مرکز استان 9 درجه بوده که نسبت به شرایط روز قبل یک درجه گرمترشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بارانی در انتظار خراسان جنوبی

پایان هفته بارانی در انتظار خراسان جنوبی