مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 07:352023-10-23سياسي

کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در نسل کشی، قابل تطهیر نیست


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اسراییل در نسل کشی سبقه زیادی دارد.

این جنایتکاران در صبرا و شتیلا بیش از 6 هزار زن و کودک غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند و در دیر یاسین و قانا نیز همین ظلم و جنایت را تکرار کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حقوق بشر و امنیت جز با قدرت به دست نمی آید لذا کشورهای اسلامی تا زمانی که اتحاد نداشته باشند دست استعمارگران غرب، آن ها را رها نمی کند.

وی افزود: کشورهای استعمارگر یک جنگ گسترده در دنیا راه اندازی کردند و برای تسلط بر تلاقی سه قاره و کنترل انرژی و آبراهه های راهبردی غرب آسیا، با رای برخی کشورها در بیانیه بالفور، تأسیس رژیم نامشروع اسراییل را به دنیا اعلام کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای تاسیس این رژیم که به بهانه هلوکاست و غرامت یهودیان در جنگ جهانی شکل گرفت، سوال این بود که چرا ملت های مسلمان باید بهای آن را پرداخت کنند؟ تنها دو درصد ملاک های فلسطینی زمین های خود را به فروش رساندند و بیش 98 درصد با اشغالگری غصب شده است.

مگر سازمان ملل از نظر قانونی می تواند کشور تاسیس کند؟ این یک مشکل اساسی در نظم جهانی پس از جنگ جهانی و قدرت های پیروز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در نسل کشی، قابل تطهیر نیست

کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در نسل کشی، قابل تطهیر نیست