مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-18اقتصادي

دبیر خانه صنعت و معدن: اسپانسرها از حمایت از تیم های ورزشی کرمانشاه دلزده شده اند 


دبیر خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت: عوامل زیادی باعث شده تا اسپانسرها از حمایت از تیم های ورزشی کرمانشاه دلزده شوند.

  - ایسنا/کرمانشاه دبیر خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت: عوامل زیادی باعث شده تا اسپانسرها از حمایت از تیم های ورزشی کرمانشاه دلزده شوند.

  فرهاد مرزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عدم تمایل بخش خصوصی کرمانشاه برای حمایت مالی از تیم های ورزشی، در تشریح دلایل آن، اظهار کرد: یکی از دلایلی که باعث شده شرکت ها و واحدهای تولیدی استان رغبتی برای اسپانسری و حمایت مالی از تیم های ورزشی نداشته باشند، نداشتن بُعد تبلیغاتی است.

وی افزود: اسپانسر زمانی از تیمی حمایت می کند که به اندازه کافی برایش تبلیغات به همراه بیاورد و درآمدزایی او را افزایش دهد، درحالیکه در رسانه های استان چندان به مسابقات تیم های ورزشی پرداخته نمی شود تا دیده شوند.

دبیر خانه صنعت کرمانشاه که در سال های گذشته اسپانسری یک تیم فوتسال را برعهده داشت، ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم درباره عدم حمایت اسپانسرها از تیم های ورزشی در کرمانشاه در نظر نگرفتن هیچ مشوقی برای این شرکت ها و واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: از چندسال پیش مسئولین مدام در رسانه ها اظهار می کنند که طبق قانون بابت حمایت بخش خصوصی از تیم های ورزشی برای آنها معافیت های مالیاتی در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر خانه صنعت و معدن: اسپانسرها از حمایت از تیم های ورزشی کرمانشاه دلزده شده اند 

دبیر خانه صنعت و معدن: اسپانسرها از حمایت از تیم های ورزشی کرمانشاه دلزده شده اند