مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-07بين الملل

قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی رژیم صهیونیستی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

رضا رضایی امروز 16 آبان ماه در مراسم صبحگاه دبیرستان دخترانه فاطمیه شهر گلزار با قدردانی از حضور آگاهانه آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان، این اقدام را پاسخی کوبنده به دسیسه های دشمنان علیه نظام اسلامی قلمداد کرد.

وی افزود: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

رضایی بیان کرد: صهیونیست ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس های درس دانش آموزان ایران و سایر سرزمین های اسلامی طنین انداز خواهد شد و معلمان آزاده تاریخ این نسل کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه مردم غزه را برای دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی رژیم صهیونیستی است

قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی رژیم صهیونیستی است