مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-13سياسي

برنامه های مراسمی مسجد مقدس جمکران اعلام شد


مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همچون هفته های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هفته آخر آبان ماه1402 با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

فردا سه شنبه 23 آبان ماه، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان توسل به حریم کبریا ، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان و قرائت دعا توسط حسن شالبافان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

در روز پنجشنبه 25 آبان ماه، مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه و سخنرانی و قرائت دعا توسط حجت الاسلام مرتضی حائری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

صبح روز جمعه 26 آبان ماه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی و قرائت دعای سیدمهدی میرداماد برگزار می شود.

  قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت 16 و قرائت زیارت آل یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان بخش برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران است.

خاطرنشان می شود تمام این برنامه ها به صورت زنده از درگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به آدرس https://jamkaran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مراسمی مسجد مقدس جمکران اعلام شد

برنامه های مراسمی مسجد مقدس جمکران اعلام شد