مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-30اجتماعي

رییس سازمان هواشناسی کشور وارد سیستان وبلوچستان شد


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور برای شرکت در شانزدهمین جلسه «ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار» وارد فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور برای شرکت در شانزدهمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار وارد فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سحر تاج بخش مسلمان امروز دوشنبه، در بدو ورود از ایستگاه هواشناسی فرودگاهی زابل بازدید کرد و به گفتگوی صمیمی با کارکنان نشست.

بر اساس اعلام سازمان حفاظت محیط زیست، شانزدهمین ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظ محیط زیست در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

بر اساس گزارش ها، قرار است در این ستاد راهکارهای مدیریت، مقابله و سازگاری با پدیده گردوغبار و تصمیم گیری درباره مهار این پدیده در سیستان و بلوچستان بررسی شود.

شمال سیستان و بلوچستان به سبب فعالیت بادهای 120 روزه و وجود چشمه های تولید گردوغبار متعدد، از کانون های مهم خیزش و انتشار گردوغبار است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان هواشناسی کشور وارد سیستان وبلوچستان شد

رییس سازمان هواشناسی کشور وارد سیستان وبلوچستان شد