مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-14اقتصادي

کم بودن میزان گل در باغ گلها امری طبیعی است


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت:اکثر گل هایی که در باغ گلها کاشته می شود گل های فصلی هستند و باید فصل به فصل تعویض شوند و بیشتر آنها در فصل پاییز و سرما گل ندارند، - حمید کشتکار، رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت باغ گلها شیراز در فصول سرد سال سخن گفت و افزود: اکثر گل هایی که در باغ گلها کاشته می شود گل های فصلی هستند و باید فصل به فصل تعویض شوند و بیشتر آنها در فصل پاییز و سرما گل ندارند، حتی گل های دائمی نیز در این دو فصل گل ندارند و این امری طبیعی است.

او ادامه داد: در این فصل گل های فصلی باید در موعد مناسب کاشته شوند تا در ایام عید شاهد گل دهی آنها باشیم که در حال انجام تدارکات آن هستیم.

او در خصوص کاشت گل در فصل پاییز بیشتر توضیح داد و افزود: گل های نشایی از اول آذر کاشته می شوند که گل دهی شان برای ایام عید است و برای قبل از ایام عید از گل های گلدانی استفاده می کنیم که در آنجا کاشته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکسری گل های دائمی از جمله رز نیز در این باغ وجود دارد که در فصول سرد گل دهی کمتری دارد و در فصل بهار بیشتر گل می دهند.

    حل مشکل برکه بدون آب کشتکار ضمن بیان دلیل خشک بودن برکه وسط باغ گلها توضیحاتی داد و بیان کرد: عدم وجود آب در این برکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم بودن میزان گل در باغ گلها امری طبیعی است

کم بودن میزان گل در باغ گلها امری طبیعی است