مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-04فرهنگي

«زندگی شیرین» از 17 آبان ماه در سینماها


فیلم سینمایی «زندگی شیرین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی و تهیه کنندگی مجید صدیقی از چند روز دیگر در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می آید.

- فیلم سینمایی زندگی شیرین به نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی و تهیه کنندگی مجید صدیقی از چند روز دیگر در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می آید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی زندگی شیرین داستان شیرین و دو فرزندش است که در سال های دفاع مقدس در خانه خود در یکی از محله های اصفهان زندگی می کند.

منصور شوهر او که به جبهه رفته، قرار است یک روز به اصفهان بیاید و برگردد.

شیرین سعی دارد خانه را برای ورود او آماده کند.

شهره موسوی، ایمان نظیفی، شاهده خدادادی، ماهک حسینی، نازنین علینقیان، امیرعلی مرادمند، بتول شیرانی، احمد خوانساری و دلارام ترکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

اکران فیلم سینمایی زندگی شیرین از روز چهارشنبه 17 آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می شود و مراسم رونمایی این فیلم نیز روز دوشنبه 15 آبان ساعت 17 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

عوامل دیگر فیلم سینمایی زندگی شیرین عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مجتبا اسپنانی، برداشت و طراحی صدا: مهران ثابتی فر، طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زندگی شیرین» از 17 آبان ماه در سینماها

«زندگی شیرین» از 17 آبان ماه در سینماها