مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-13ورزشي

مربی ای که بعد از هر قهرمانی برکنار می شود!


سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران پس از قهرمانی این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در استرالیا گفت: نمی دانم چرا پس از کسب عنوان قهرمانی برای هر تیمی بدون هیچ دلیلی برکنار می شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی رعدی در گفت وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال هفت نفره در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در استرالیا اظهار کرد: طی مدت 3 ماهی که هدایت این تیم را برعهده گرفتم هدفگذاری ابتدا قهرمانی در آسیا بود که محقق شد و سپس قهرمانی جهان است تا ویترین فوتبال هفت نفره را تکمیل کنم.

البته در این رقابت ها با انگیزه بالایی که بازیکنان داشتند قهرمانی دور از انتظار نبود و واقعا شاهد بازی های خوبی از بازیکنان فوتبال هفت نفره بودیم.

رعدی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به تیم فوتبال هفت نفره شناخت دارید، خاطرنشان کرد: من بنیانگذار این رشته هستم و 12 سال پیش هدایت این تیم را برعهده داشتم که در آن برهه نیز با وجود موفقیت های زیادی که برای این تیم کسب کردم کنار گذاشته شدم.

پیش از مربیگری تیم فوتبال هفت نفره، مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان بودم که با وجود کسب عنوان قهرمان جهان متاسفانه بعد از بازگشت از رقابت ها بدون هیچ دلیلی کنار گذاشته شدم و این برای من مربی که بیش از 30 سال است کار مربیگری فوتبال و فوتسال انجام می دهم و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی ای که بعد از هر قهرمانی برکنار می شود!

مربی ای که بعد از هر قهرمانی برکنار می شود!