مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-16فرهنگي

جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود


هم زمان با بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی؛ جشنواره استانی قصه گوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

- هم زمان با بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی؛ جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود ایسنا/مازندران هم زمان با بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی؛ جشنواره استانی قصه گوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری بیست و پنجمین دوره از جشنواره بین المللی قصه گویی، جشنواره استانی ویژه مازندران 30 آبان تا یکم آذر ماه به مدت دو روز در شهرستان چالوس برگزار می شود.

حامد فاضلی کبریا با اعلام اینکه بیش از 350 قصه در بخش ها و گروه های مختلف سنی به دبیرخانه جشنواره در مازندران رسیده است، افزود: پس از داوری آثار رسیده، 48 قصه گو به بخش جشنواره استانی راه یافتند که طی این دو روز در چالوس قصه خواهند گفت تا برگزیدگان، برای رقابت در بخش منطقه ای تعیین شوند.

رییس جشنواره قصه گویی مازندران با اشاره به بخش ها و گروه های سنی شرکت کننده در بخش استانی جشنواره تصریح کرد: در بخش آیینی و سنتی( دختران و پسران ) 6 قصه گو آیینی و سنتی(زنان و مردان) 4 قصه گو، بخش سردار سلیمانی 3 قصه گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود

جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود