مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-08اجتماعي

نقشه های مناسبی از پراکنش گونه های جانوری وجود ندارد


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور گفت: مساله تهیه نقشه پراکنش گونه های جانوری توسط دانشگاه شیراز در حال تهیه شدن است که تقاضا می شود معاونان با اهتمام ویژه و با جدیت نسبت به این کار اقدام کنند، - زیرا همواره نقشه های مناسبی از پراکنش گونه های جانوری وجود ندارد که این امر می تواند اقدامی برای توسعه پایدار باشد.

حسن اکبری 17 آبان ماه در نشست تخصصی معاونان محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور اظهار کرد: کسی که مسئولیت معاونت طبیعی را برعهده می گیرد باید گرایش و نمود بیشتری به طبیعت داشته باشد، باید از آسیب یک گونه جانوری ناراحت شود و به هیچ عنوان نباید مشکلات مانع کار معاونان شود.

وی افزود: نسبت به آسیب تنوع زیستی و حفاظت از جمله شکار غیر مجاز و از بین رفتن مناطق چهارگانه حساسیت ویژه صورت گیرد، بنابراین مسئول مستقیم آسیب به تنوع زیستی و مناطق حفاظت شده معاون محیط زیست طبیعی است که در همه مسائل ورود کند.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور بیان کرد: مساله حساسیت معاون طبیعی استان هاست که به مسائلی که در استان اتفاق می افتد توجه شود زیرا رسالت بر دوش معاون بحث شرعی است، از طرفی اگر به ناحق خون حیات وحش به ناحق ریخته شود مسئولیت آن برعهده این معاونت است و باید پاسخگو بود، ممکن است در انتصابات مشکلاتی وجود داشته باشد اما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های مناسبی از پراکنش گونه های جانوری وجود ندارد

نقشه های مناسبی از پراکنش گونه های جانوری وجود ندارد