مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-29سياسي

اثرگذاری انتخابات در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم


استاندار اردبیل برگزاری پرشور انتخابات در سال جاری را پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان دانست و گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل برگزاری پرشور انتخابات در سال جاری را پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان دانست و گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان بیان کرد: برگزاری پرشور و سالم انتخابات در سال جاری دارای اهمیت بوده و پاسخی محکم و با صلابت از سوی ملت ایران به دشمنان خواهد بود.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، همچون گذشته یک پیام با اقتدار کامل به دشمنان ایران اسلامی خواهد بود و قطعا در مواضع و سیاست های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران تأثیر خواهد گذاشت.

استاندار اردبیل ادامه داد: شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود تا نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی حضور یابند که دغدغه پیشرفت و بهبود وضعیت مردم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری انتخابات در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم

اثرگذاری انتخابات در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم