مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-06اقتصادي

طرح همیار گاز با 15 هزار دانش آموز زنجانی برگزار می شود


رییس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر ارتقای سطح آگاهی مصرف ایمن و بهینه گاز گفت: در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه امسال طرح همیار گاز با 15 هزار دانش آموز زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نادر رابطی امروز در جلسه کارگروه نشست تخصصی با مجریان طرح همیار گاز در شهرستان های استان، با اشاره به اجرای مستمر طرح همیار گاز در استان زنجان از سال 87 اظهار کرد: شرکت گاز زنجان همواره به عنوان یکی از دستگاه های پیش گام اصلاح الگوی مصرف در استان با اجرای طرح ها و پروژه های زیربنایی، گام های مؤثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه دانستن و رعایت نکات ایمنی مخصوص سن خاصی نبوده و همه افراد جامعه لازم است آموزش های ایمنی را فرا گیرند و طرح همیار امسال به صورت گسترده تر برگزار می شود، افزود: امسال گاز زنجان در نظر دارد دوره های آموزشی ویژه مدیران مدارس، معلمان و اولیا دانش آموزان با حضور کارشناسان خبره در همه شهرستان ها برگزار کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارائه آموزش های عمومی در جامعه و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه گاز باعث کاهش مصرف بی رویه انرژی در کشور می شود، افزود: قطعاً همکاری با وزارت آموزش و پرورش به خاطر داشتن جامعه هدف گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح همیار گاز با 15 هزار دانش آموز زنجانی برگزار می شود

طرح همیار گاز با 15 هزار دانش آموز زنجانی برگزار می شود